Επιμορφωτικό Σεμινάριο Μαθαίνω και Διδάσκω Προγραμματισμό με Python
Επιμορφωτικό Σεμινάριο Μαθαίνω και Διδάσκω Προγραμματισμό με Python –1η Ανακοίνωση - Ενημέρωση Εκπαιδευτικών - Αιτήσεις
- Details
Ονόματα επιτυχόντων εκπαιδευτικών, που συμμετείχαν στις διαδικασίες πιστοποίησης δεξιοτήτων και γνώσεων στις ΤΠΕ (Α' & Β' Επιπέδου)
Στη Διαύγεια είναι αναρτημένοι οι πίνακες με τα ονόματα επιτυχόντων εκπαιδευτικών, που συμμετείχαν στις διαδικασίες πιστοποίησης δεξιοτήτων και γνώσεων στις ΤΠΕ:
A.Έγκριση πινάκων επιτυχόντων εκπαιδευτικών, που συμμετείχαν στις διαδικασίες πιστοποίησης δεξιοτήτων και γνώσεων στις ΤΠΕ που διενεργήθηκαν, α) κατά την 2η (3/12/2011 – 18-12-2011, 11-02-2012) και β) κατά την 3η (18/05/2013 – 09/06/2013, 21/09/2013) περίοδο εφαρμογής των διαδικασιών πιστοποίησης ΄Β Επιπέδου, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων « Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη, που είναι ενταγμένες στους άξονες προτεραιότητας 1,2,και 3 του Ε.Π. ¨Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση¨ και οι οποίες υλοποιούνται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.
B.Έγκριση πινάκων επιτυχόντων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στις διαδικασίες πιστοποίησης δεξιοτήτων και γνώσεων στις ΤΠΕ που διενεργήθηκαν, α) κατά την 3η (14/05/2012 - 15/07/2012) και β) κατά την 4η (20/05/2013 – 14/07/2013,29/08/2013) περίοδο εφαρμογής των διαδικασιών πιστοποίησης Ά Επιπέδου, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων « Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη, που είναι ενταγμένες στους άξονες προτεραιότητας 1,2,και 3 του Ε.Π. ¨Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση¨ και οι οποίες υλοποιούνται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.
Γ. Έγκριση πινάκων επιτυχόντων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στις διαδικασίες πιστοποίησης δεξιοτήτων και γνώσεων στις ΤΠΕ που διενεργήθηκαν κατά την 5η (07/02/2015 – 05/04/2015) περίοδο εφαρμογής των διαδικασιών πιστοποίησης Ά Επιπέδου, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων « Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη, που είναι ενταγμένες στους άξονες προτεραιότητας 1,2,και 3 του Ε.Π. ¨Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση¨ και οι οποίες υλοποιούνται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.
Δ. Έγκριση πινάκων επιτυχόντων εκπαιδευτικών, που συμμετείχαν στις διαδικασίες πιστοποίησης δεξιοτήτων και γνώσεων στις ΤΠΕ που διενεργήθηκαν, α) κατά την 4η (14/06/2014 – 31/07/2014) και β) κατά την 5η (09/05/2015 – 15/07/2015) περίοδο εφαρμογής των διαδικασιών πιστοποίησης B’ Επιπέδου, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη», που είναι ενταγμένες στους άξονες προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και οι οποίες υλοποιούνται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου
- Details
Κάλυψη των κενών ή κενουμένων θέσεων Υπευθύνων και Συνεργατών των Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), καθώς και Υπευθύνων, Τεχνικών Υπευθύνων και Συνεργατών των Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.)
Σχετικά με την κάλυψη των κενών ή κενουμένων θέσεων Υπευθύνων και Συνεργατών των Ε.Κ.Φ.Ε., καθώς και Υπευθύνων, Τεχνικών Υπευθύνων και Συνεργατών των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., ισχύουν τα ακόλουθα:
- α) Η κάλυψη των κενών ή κενουμένων θέσεων Υπευθύνων των Ε.Κ.Φ.Ε. γίνεται βάσει των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 5 της Υπουργικής Απόφασης (Υ.Α.) 92985/Γ7/10-8-2012 (Φ.Ε.Κ. 2315 Β΄/10-08-2012, ΑΔΑ: Β4ΓΦ9-8ΤΟ). Στην ανωτέρω Υ.Α. δεν υπάρχει συσχετισμός μεταξύ της στελέχωσης των Ε.Κ.Φ.Ε. με Υπευθύνους και της ενδεχόμενης ύπαρξης λειτουργικών κενών αντιστοίχων ειδικοτήτων σε σχολικές μονάδες. Επομένως, οι κενές ή κενούμενες θέσεις Υπευθύνων των Ε.Κ.Φ.Ε. πρέπει να καλυφθούν σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται στην Υ.Α.
β) Η απόσπαση ή η διάθεση, μερική ή ολική, εκπαιδευτικών σε Ε.Κ.Φ.Ε. ως Συνεργατών γίνεται βάσει της παραγράφου 2 του άρθρου 7 της ανωτέρω Υ.Α. Σύμφωνα με την εν λόγω παράγραφο, δίνεται η δυνατότητα στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, και ύστερα από γνώμη του οικείου Π.Υ.Σ.Δ.Ε., να αποφασίσει την απόσπαση ή τη διάθεση, μερική ή ολική, εκπαιδευτικών σε Ε.Κ.Φ.Ε. ως Συνεργατών. Συνεπώς εναπόκειται στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το Π.Υ.Σ.Δ.Ε., να εκτιμήσει αν υφίσταται η δυνατότητα απόσπασης ή διάθεσης, μερικής ή ολικής, εκπαιδευτικών σε Ε.Κ.Φ.Ε. ως Συνεργατών.
- α) Η κάλυψη των κενών ή κενουμένων θέσεων Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. γίνεται βάσει των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 5 της Υ.Α. 92995/Γ7/10-8-2012 (Φ.Ε.Κ. 2316 Β΄/10-08-2012, ΑΔΑ: Β4ΓΘ9-ΛΑΓ). Στην ανωτέρω Υ.Α. δεν υπάρχει συσχετισμός μεταξύ της στελέχωσης των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με Υπευθύνους και Τεχνικούς Υπευθύνους και ενδεχόμενης ύπαρξης λειτουργικών κενών αντιστοίχων ειδικοτήτων σε σχολικές μονάδες. Επομένως, οι κενές ή κενούμενες θέσεις Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. πρέπει να καλυφθούν σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται στην Υ.Α.
β) Η απόσπαση ή η διάθεση, μερική ή ολική, εκπαιδευτικών σε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως Συνεργατών γίνεται βάσει της παραγράφου 2 του άρθρου 7 της ανωτέρω Υ.Α. Σύμφωνα με την εν λόγω παράγραφο, δίνεται η δυνατότητα στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, και ύστερα από γνώμη του οικείου Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε., να αποφασίσει την απόσπαση ή τη διάθεση, μερική ή ολική, εκπαιδευτικών σε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως Συνεργατών. Συνεπώς εναπόκειται στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε., να εκτιμήσει αν υφίσταται η δυνατότητα απόσπασης ή διάθεσης, μερικής ή ολικής, εκπαιδευτικών σε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ως Συνεργατών.
- Details
Υποβολή αιτημάτων χορήγησης εξοπλισμού σχολείων
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η υποβολή και διαχείριση των αιτημάτων χορήγησης εξοπλισμού των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα γίνεται μέσω εφαρμογής web η οποία είναι διαθέσιμη και θα εφαρμοστεί για όλες τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και τις σχολικές μονάδες της χώρας.
Η διαχείριση των αιτημάτων εξοπλισμού θα γίνεται από το συγκεκριμένο λογισμικό (https://www.aithmata-ktyp.gr/) μέσω του οποίου οι σχολικές μονάδες θα υποβάλλουν τα αιτήματά τους για εξοπλισμό προς τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης που ανήκουν. Εν συνεχεία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα εγκρίνουν τα αιτήματα και θα τα διαβιβάζουν ηλεκτρονικά προς την εταιρεία ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε.
Η εφαρμογή, κατά την πρώτη χρήση της από κάθε χρήστη, προκειμένου να ενεργοποιηθεί, απαιτεί την καταχώρηση της τρέχουσας απογραφής του εξοπλισμού κάθε σχολικής μονάδας και Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Σας αποστέλλεται αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης του συγκεκριμένου προγράμματος. Για την πρώτη είσοδό σας στην εφαρμογή ως κωδικό πρόσβασης (password) θα χρησιμοποιήσετε τον κωδικό ΥΠΕΠΘ της μονάδας σας. Μετά την πρώτη είσοδο απαιτείται να αλλάξετε κωδικό πρόσβασης, τον οποίο όμως θα πρέπει να απομνημονεύσετε καθώς θα είναι απαραίτητος για κάθε χρήση της εφαρμογής από το σχολείο αλλά και την αντίστοιχη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Για τυχόν απορίες και βοήθεια στην πρώτη χρήση της συγκεκριμένης εφαρμογής web μπορείτε να καλείτε στο τηλ. 2105272223 καθημερινά από τις 09:00 έως τις 14:00.
Παρακαλούμε όπως οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ενημερώσουν τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας που υπάγονται σε αυτές, και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, στη συνέχεια, ενημερώσουν τις σχολικές μονάδες τις αρμοδιότητάς τους, τα σχετικά με το θέμα.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι από 01.01.2016 θα δεχόμαστε αιτήματα για εξοπλισμό αποκλειστικά και μόνο μέσω της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής.
- Details
Page 30 of 62