Επιμορφωτικά Σεμινάρια Web 2.0 - Τάξη 2.0
ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Τελευταία Νέα / Ανακοινώσεις
Οδηγίες Διδακτέας Ύλης μαθημάτων Πληροφορικής Λυκείου - ΑΕΠΠ, 2011-12
Στα συνημμένα αρχεία περιλαμβάνονται οδηγίες για τη Διδακτέα ύλη μαθημάτων Πληροφορικής στο σχολικό έτος 2011 -12.
- Τεχνολογία Επικοινωνιών - Τεχνολογικής κατεύθυνσης
- Εφαρμογές Υπολογιστών, Β΄ 'η Γ΄ Λυκείου - επιλογής
- Πολυμέσα - Δίκτυα, Γ΄ Λυκείου - επιλογής
- Εφαρμογές Λογισμικού, Γ΄ Λυκείου - επιλογής
Επίσης, υπάρχει η Εξεταστέα - Διδακτέα ύλη του πανελλάδικά εξεταζόμενου μαθήματος ΑΕΠΠ για ημερήσια και εσπερινά Λύκεια.
Στην ύλη δεν παρατηρείται καμιά αλλαγή από την αντίστοιχη περυσινή -σχ. έτος 2010-11
Διευκρινίσεις για τα μαθήματα Πληροφορικής του ΓΕΛ• Τα μαθήματα του Κύκλου Πληροφορικής και Υπηρεσιών της Τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου («Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», «Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα», «Πολυμέσα-Δίκτυα», «Εφαρμογές Λογισμικού») είναι εργαστηριακά. Το ίδιο ισχύει και για τα μαθήματα «Εφαρμογές Πληροφορικής» και «Εφαρμογές Υπολογιστών». (Παρ. 3 της Γ2/4243/22-9-1999)
• Όσα Λύκεια χρησιμοποιούν το εργαστήριο Πληροφορικής συστεγαζόμενου ή γειτνιάζοντος Γυμνασίου, το οποίο διαθέτει επτά σταθμούς εργασίας, θα διαχωρίζουν το τμήμα σε δύο ομάδες κατά τη διδασκαλία των μαθημάτων, εφόσον ο αριθμός των μαθητών στο Τμήμα υπερβαίνει τους εικοσιένα (21). Η μία ομάδα θα διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής στο Εργαστήριο και ταυτόχρονα η άλλη ομάδα θα διδάσκεται οποιοδήποτε άλλο μάθημα του ωρολογίου προγράμματός της. Όταν ο αριθμός του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21) το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο (2) ομάδες.
Εάν το Λύκειο χρησιμοποιεί εργαστήριο Πληροφορικής που διαθέτει περισσότερους από επτά (7) σταθμούς εργασίας, τότε δεν διασπάται το τμήμα. Στην περίπτωση αυτή για τη διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής του Λυκείου ισχύει το εξής: «Σε τμήματα που έχουν μέχρι και εικοσιδύο (22) μαθητές αντιστοιχεί ένας (1) καθηγητής και σε τμήματα που οι μαθητές υπερβαίνουν τους εικοσιδύο (22) αντιστοιχούν δύο καθηγητές». (Παρ. 5,6 της Γ2/4243/22-9-1999) Διδασκαλία του μαθήματος "Πληροφορική – Τεχνολογία" (Α,Β,Γ Γυμνασίου)1) Το μάθημα «Πληροφορική – Τεχνολογία» που διδάσκεται στην Α΄ και Β΄ τάξη Γυμνασίου κατατάσσεται στη Β΄ ομάδα (και οι δύο κλάδοι). Για τη διδασκαλία και των δύο κλαδών του μαθήματος «Πληροφορική – Τεχνολογία» Α΄ και Β΄ Γυμνασίου θα ισχύσουν τα εξής:
Εμπλουτισμένα Ηλεκτρονικά Βιβλία ΜαθητήΔείτε δείγματα εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων με επιπλέον δραστηριότητες, ασκήσεις, προσομοιώσεις κ.α., σε διάφορα μαθήματα: Γεωλογία - Γεωγραφία (Α Γυμνασίου) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο) Πληροφορική (Α Γυμνασίου) - Δείγμα Εμπλουτισμού Γεωλογία - Γεωγραφία (B Γυμνασίου) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο) Αρχαία Ελληνικά (μτφρ) Ομηρικά 'Επη Ιλιάδα (Β Γυμνασίου) - Δείγμα Εμπλουτισμού Θρησκευτικά (Β Γυμνασίου) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο) Μαθηματικά - Βιβλίο Μαθητή –(Β’ Γυμνάσιο) (Εμπλουτισμένο) Πληροφορική (Β Γυμνασίου) - Δείγμα Εμπλουτισμού Φυσική (Β Γυμνασίου) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο) Χημεία (Β’ Γυμνασίου) - Δείγματα Εμπλουτισμού Άλγεβρα και Στοιχεία Πιθανοτήτων (Α’ Γενικού Λυκείου) - Βιβλίο Μαθητή (εμπλουτισμένο - διορθωμένο) Βιολογία (Α Λυκείου) - Δείγμα Εμπλουτισμού Χημεία (Α Λυκείου) - Δείγμα Εμπλουτισμού Θρησκευτικά (Α Λυκείου)- Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο) Περισσότερες Πληροφορίες στο Ψηφιακό Σχολείο: Τελευταία Ενημέρωση (Σάββατο, 10 Σεπτέμβριος 2011 10:20) Διαδικασία ορισμού Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων, ΕΠΑ.Λ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)1. Διαδικασία ορισμού των Υπευθύνων Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Τελευταία Ενημέρωση (Τρίτη, 27 Σεπτέμβριος 2011 08:54)
Οδηγίες για τη διδασκαλία ΠληροφορικήςΟδηγίες για τη διδασκαλία Πληροφορικής των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2011-2012 Download this file Τελευταία Ενημέρωση (Δευτέρα, 05 Σεπτέμβριος 2011 09:37) Χρήση Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ), σε Ευρωπαϊκές Δημόσιες ΔιοικήσειςΔείτε εδώ το ενημερωτικό φυλλάδιο των δράσεων του έργου OSEPA (Χρήση Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ), στις Ευρωπαϊκές Δημόσιες Διοικήσεις) στο οποίο δραστηριοποιούνται φορείς του ευρύτερου ευρωπαϊκού δημοσίου με στόχο την ενημέρωση και προώθηση καλών πρακτικών όπως επίσης και πολιτικών για την υιοθέτηση ΕΛ/ΛΑΚ από φορείς του Δημοσίου. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Extremaduras, περιφέρειας της Ισπανίας με πληθυσμό που φτάνει το 1 εκατ. Το 2002, με πολιτική απόφαση, όλοι Δημόσιοι οργανισμοί της περιφέρειας υιοθέτησαν ΕΛ/ΛΑΚ. Το αποτέλεσμα της ενέργειας αυτής είναι η εξοικονόμηση 1 δις ετησίως για την περιφέρεια. Περιορισμοί στο μέγεθος του γραμματοκιβωτίου στον υπολογιστή σας - Έλεγχος και λύσειςΣυχνά, οι χρήστες της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαπιστώνουν αδυναμία παραλαβής μηνυμάτων, στο πρόγραμμα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Συγκεκριμένα, ενώ η αλληλογραφία τους λειτουργούσε χωρίς προβλήματα, ξαφνικά το πρόγραμμα αλληλογραφίας κατά τη διαδικασία λήψης δεν παραλαμβάνει νέα μηνύματα. Η διαδικασία λήψης τερματίζεται, είτε με κάποιο ακατανόητο μήνυμα σφάλματος, είτε χωρίς καμία ένδειξη. Μια πολύ συνηθισμένη αιτία, είναι το όριο που υπάρχει στην περιοχή αποθήκευσης των μηνυμάτων, η οποία σε κάποια προγράμματα δεν μπορεί να ξεπεράσει το όριο των 2GB. Εάν το όριο αυτό ξεπεραστεί, δεν θα μπορείτε πλέον να λαμβάνετε αλληλογραφία. Το όριο αυτό, υφίσταται στο Outlook Express καθώς και στο Microsoft Outlook, και εξαρτάται από την έκδοση και τον τρόπο εγκατάστασής του. Σε νεώτερες εκδόσεις του Microsoft Outlook το όριο αυτό είναι αρκετά μεγαλύτερο. Το ίδιο πρόβλημα μπορείτε να συναντήσετε και με άλλα προγράμματα αλληλογραφίας. Ενημερωθείτε για το πρόβλημα και διαβάστε τις οδηγίες αντιμετώπισής του. Εγκατάσταση και Διαχείριση Σχολικών Εργαστηρίων με Λογισμικό Ανοικτού ΚώδικαΑνακτήστε οδηγίες για Προώθηση ΕΛ/ΛΑΚ στα Σχολικά Εργαστήρια ΠληροφορικήςΧρήση της διανομής Ubuntu και του σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας που παρέχει:
Αξιοποίηση του πεπαλαιωμένου εξοπλισμού που διαθέτουν τα σχολεία ως LTSP thin clients που συνδέονται δικτυακά σε Ubuntu εξυπηρετητή και αξιοποιούν τις υπολογιστικές του δυνατότητες και του σύγχρονου εξοπλισμού (πχ μαθητικοί υπολογιστές, notebooks κλπ) ως LTSP fat clients που χρησιμοποιούν ένα δίσκο που μοιράζει ο εξυπηρετητής Ubuntu (ίδιος για όλους τους fat clients) από τον οποίο φορτώνουν Λ/Σ και εφαρμογές (τοπική εκτέλεση). Με αυτόν τον τρόπο δεν απαιτείται διαχείριση των παραπάνω σταθμών, η διαχείριση λαμβάνει χώρα μόνο στον εξυπηρετητή Περιβάλλον Διαχείρισης τάξης (εφαρμογή sch-scripts) Ανακτήσατε την Αφίσα - Τρίπτυχο λύσης ΕΛ/ΛΑΚ Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.
Προώθηση ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση από τη δράση της Τεχνικής ΣτήριξηςΠροδιαγραφές Σχολικών Εργαστηρίων 2010Στο παρόν έγγραφο θα βρείτε ενδεικτικές τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια ενός ΣΕΠΕΗΥ. Μαζί με τις προδιαγραφές υπάρχει και μία εκτίμηση κόστους ώστε το σχολείο να γνωρίζει πόσο περίπου κοστίζει κάθε επιμέρους αντικείμενο του ΣΕΠΕΗΥ. Στην εκτίμηση του κόστους έχουν συνυπολογιστεί και τυχόν ακαδημαϊκές εκπτώσεις που δικαιούνται τα σχολεία. Ανακτήστε από εδώ τις Προδιαγραφές Σχολικών Εργαστηρίων 2010 Παγκόσμια ημέρα δοκιμών της τεχνολογίας IPv6 - World IPv6 DayΣτις 8 Ιουνίου, ημέρα που ορίσθηκε διεθνώς ως World IPv6 Day, μια σειρά από γνωστές εταιρίες του Διαδικτύου, όπως η Google, Facebook, Yahoo!, Akamai και Limelight Networks θα προσφέρουν το ψηφιακό υλικό τους μέσω IPv6, στο πλαίσιο εικοσιτετράωρης δοκιμής νέων τεχνολογιών και πρωτοκόλλων. Ο κύριος στόχος της προσπάθειας είναι να κινητοποιήσει τις εταιρίες που σχετίζονται με το Διαδίκτυο – όπως πάροχοι υπηρεσιών και περιεχομένου, κατασκευαστές εξοπλισμού, εταιρίες λογισμικού και λειτουργικών συστημάτων, κλπ. - να ετοιμαστούν για την έγκαιρη μετάβασή τους στην τεχνολογία IPv6. Τα μέλη της Ελληνικής Ομάδας Δράσης IPv6 θα συμμετέχουν στην παγκόσμια δοκιμή (World IPv6 Day) και ήδη δραστηριοποιούνται ενεργά για την πλήρη μετάβαση στο IPv6, για το σύνολο των υποδομών και των υπηρεσιών τους.
Κατά τη διάρκειά της θα συγκεντρωθούν σημαντικά δεδομένα, που θα διευκολύνουν τη μετάβαση των εταιριών στο πρωτόκολλο IPv6, προς όφελος των τελικών χρηστών. Με την πλήρη εξάντληση των διευθύνσεων IPv4 στους επόμενους μήνες, όλες οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο θα πρέπει σταδιακά να μεταβούν στο πρωτόκολλο IPv6. Η ημέρα δοκιμών World IPv6 Day είναι εξαιρετικά σημαντική για την ομαλή εξέλιξη του Διαδικτύου, καθώς αποτελεί σημαντικό βήμα για την έγκαιρη και επιτυχή μετάβαση στο πρωτόκολλο IPv6 για τις κυριότερες εταιρίες του Διαδικτύου, διασφαλίζοντας χαμηλό κόστος και υψηλή ποιότητα υπηρεσιών προς τους τελικούς χρήστες.
Ανακοίνωση (3η) περιόδου επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Β' Επιπέδου - Σημαντικές ημερομηνίεςΣε συνέχεια της προηγούμενης σχετικής ανακοίνωσης γίνεται γνωστό ότι η επόμενη (3η) περίοδος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, προβλέπεται να διεξαχθεί στο διάστημα Σεπτεμβρίου 2011 – Μαρτίου 2012. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό ενεργειών της Πράξης για την 3η περίοδο επιμόρφωσης, προβλέπονται τα παρακάτω έως την έναρξη των μαθημάτων στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ): Τελευταία Ενημέρωση (Δευτέρα, 30 Μάιος 2011 09:21)
Δημιουργήστε ένα διαδικτυακό περιοδικό στην τάξη σας! Δώστε την ευκαιρία στους μαθητές σας να γίνουν τα μέλη σε μία δημιουργική δημοσιογραφική ομάδα!Η εφαρμογή των περιοδικών eTwinning δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς που έχουν λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και που έχουν ξεκινήσει συνεργασίες με άλλες eTwinning ομάδες του εξωτερικού, να δημιουργήσουν περιοδικά και να προβάλλουν τις συνεργασίες τους.
Το λογισμικό αυτό είναι ένα δωρεάν, εύκολο και ευχάριστο εργαλείο δημοσίευσης, που προσφέρει στους καθηγητές και τους μαθητές μία ευκαιρία να εργαστούν ως εκδότες στην τάξη και να δημοσιεύσουν το δικό τους περιοδικό στο διαδίκτυο. Ο καθηγητής είναι ο αρχισυντάκτης ενώ οι μαθητές είναι δημοσιογράφοι. Το διαδικτυακό περιοδικό μπορεί να είναι ένα μεμονωμένο έργο, ή να εκδίδεται καθ’όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Μπορεί να εστιάσει σε ένα θέμα ή μπορεί τα θέματα να αλλάζουν για κάθε τεύχος του περιοδικού. Εμπνευστείτε από το πακέτο eTwinning έργου: Ηλεκτρονική έκδοση (E-journal) – Μια γέφυρα για την εκμάθηση ξένων γλωσσών !
Τελευταία Ενημέρωση (Παρασκευή, 27 Μάιος 2011 11:32)
Φιλοξενία Ονομάτων Χώρου (domains) και ιστοσελίδων στο Π.Σ.ΔΣας ενημερώνουμε για τις νέες δυνατότητες της υπηρεσίας Φιλοξενίας Ιστοσελίδων του Π.Σ.Δ., με την οποία μπορείτε δημιουργήσετε και να συντηρήσετε εύκολα την ιστοσελίδα σας στο Διαδίκτυο. Για τα Σχολεία, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης Κάθε σχολείο που συνδέεται στο ΠΣΔ αποκτά μοναδικό διαδικτυακό όνομα (Domain Name - DNS) στην περιοχή (domain) sch.gr. Σε κάθε επιπλέον λογαριασμό που ζητήσει η μονάδα αποδίδεται ένας ανεξάρτητος δικτυακός τόπος με διεύθυνση της μορφής /ΑΒΓ, όπου η ονομασία ΑΒΓ επιλέγεται από τη μονάδα. Έτσι, για τα σχολεία υπάρχουν διευθύνσεις όπως:
Εντός του Σεπτεμβρίου 2011, θα ξεκινήσει η επόμενη – τρίτη - περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδουΤα προγράμματα που αφορούν στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη, είναι εξάμηνης διάρκειας (δυο τρίωρα την εβδομάδα) και διεξάγονται σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης, σε όλους τους νομούς της χώρας. Μέχρι τώρα, σε προηγούμενες επιμορφωτικές περιόδους, έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 11.000 εκπαιδευτικοί.
Στο περιεχόμενο της επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' επιπέδου περιλαμβάνονται οι βασικές αρχές αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη με έμφαση στο σχεδιασμό και εφαρμογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων με χρήση ΤΠΕ στην τάξη, η παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου και των περιβαλλόντων γενικής χρήσης και διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου (πχ. LMS, πλατφόρμες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης), η αποδοτική χρήση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και σύγχρονων εργαλείων και υπηρεσιών web 2.0 (πχ. blogs, wikis, podcasts, social networks), καθώς και η εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στην τάξη. Αξίζει να σημειωθεί, ως καινοτομικό και ουσιαστικό στοιχείο της επιμόρφωσης, ότι τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή, φτάνουν πολύ γρήγορα και με μαζικό τρόπο στους μαθητές, καθώς όλοι οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί, μετά την παρακολούθηση των μισών περίπου ωρών του προγράμματος, υλοποιούν κάθε εβδομάδα, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με χρήση ΤΠΕ στην τάξη με τους μαθητές τους («εφαρμογή στην τάξη», αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος), στη βάση σεναρίων που θα προετοιμάζουν σε ειδικές υποστηρικτικές συναντήσεις, με «μέντορα» τον επιμορφωτή τους. Στα προγράμματα επιμόρφωσης Β' επιπέδου της περιόδου αυτής μπορούν να συμμετάσχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί καθώς και αναπληρωτές των κλάδων ΠΕ02 (φιλόλογοι), ΠΕ03 (Μαθηματικοί), ΠΕ04 (Φυσικές Επιστήμες), ΠΕ70 (Δάσκαλοι) και ΠΕ60 (Νηπιαγωγοί), με την προϋπόθεση ότι έχουν πιστοποιηθεί στις βασικές δεξιότητες ΤΠΕ (Α' επίπεδο).
Υλικό Πιστοποίησης Α ΕπιπέδουΕπιμορφωτικό υλικό του προγράμματος σπουδών των έργων «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» και «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των ΤΠΕ στην εκπαίδευση».
Οδηγός Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών για την Πιστοποίηση στις Βασικές Δεξιότητες ΤΠΕ (Α' Επιπέδου)Ανακτήστε τον Οδηγό Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών για την Πιστοποίηση στις Βασικές Δεξιότητες ΤΠΕ (Α' Επιπέδου) περιόδου Μαίου-Ιουλίου 2011 από εδώ Έναρξη προγραμμάτων πιστοποίησης εκπαιδευτικών στις βασικές δεξιότητες ΤΠΕ (Α’ Επίπεδο) για τη συμμετοχή στην επιμόρφωση Β’ ΕπιπέδουΣε συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης της 14/4/2011, γίνεται γνωστό στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς ότι από σήμερα 6/5/2011, μπορούν με χρήση των κωδικών τους να βλέπουν τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης και να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: (Επιλογή: «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης» -> «Νέα Αίτηση») Τα προγράμματα πιστοποίησης θα ανακοινώνονται σταδιακά σύμφωνα με τη ζήτηση εκ μέρους των εκπαιδευτικών αλλά και τη διαθεσιμότητα ανά περιοχή των Κέντρων Πιστοποίησης. Θα πρέπει να σημειωθεί πως στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, τα προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπέδου υλοποιούνται, ώστε να διευκολυνθεί η συμμετοχή του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β' επιπέδου, για την οποία η εν λόγω πιστοποίηση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση. Στην επιμόρφωση Β΄ επιπέδου μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05/06/07, ΠΕ19/20, ΠΕ60, ΠΕ70, καθώς και εκπαιδευτικοί «συναφών» κλάδων, δηλαδή εκπαιδευτικοί που έχουν τη δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων των παραπάνω κλάδων ως πρώτη ή δεύτερη ανάθεση. Στα προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπέδου, που θα υλοποιηθούν στο διάστημα Μαΐου – Ιουλίου 2011 στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠΙΣ), μπορούν να συμμετάσχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και εν ενεργεία αναπληρωτές της δημόσιας εκπαίδευσης, των κλάδων της επιμόρφωσης Β' επιπέδου, εκτός των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ19/20 για τους οποίους η πιστοποίηση Α' επιπέδου δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση αυτή. Οι αναπληρωτές και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να προσκομίσουν σχετική βεβαίωση από την οικεία διεύθυνση εκπαίδευσης, προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης στα προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπέδου (δείτε εδώ).
9η ΑνακοίνωσηΞεκινά η Δ' Φάση επιμορφώσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης την επόμενη εβδομάδα: 10/05/2011. Ενημερωθείτε για καινούργια τμήματα από το σύνδεσμο: Τμήματα Επιμορφούμενων Α/θμιας Εκπ/σης Τελευταία Ενημέρωση (Παρασκευή, 06 Μάιος 2011 12:36) Πρωτοβουλία Διοργάνωσης Εργαστηριακών Επιμορφωτικών Συναντήσεων – Σεμιναρίων στις Νέες ΤεχνολογίεςΝέα εργαστηριακά τμήματα θα δημιουργηθούν ξανά μετά τις γιορτές του Πάσχα.! Ιδέες – προτάσεις για τη διαχείριση του ιστολογίου σας στο blogs.sch.grΈχετε ιστολόγιο σε άλλο δικτυακό τόπο και θέλετε να χρησιμοποιήσετε το blogs.sch.gr; Μεταφορτώστε το στο http://blogs.sch.gr από το διαχειριστικό περιβάλλον μέσω της επιλογής 'Εργαλεία' --> Εισαγωγή' του διαχειριστικού περιβάλλοντος. Αποκτήστε τον έλεγχο στα σχόλια του ιστολογίου σας: Δείτε τις βασικές ρυθμίσεις που πρέπει να κάνετε στο http://blogs.sch.gr/developers/archives/72 Θέστε πιο σύντομο url για τις δημοσιεύσεις σας: Από την διαχείριση επιλέξτε "Ρυθμίσεις" -->"Μόνιμοι Σύνδεσμοι" και επιλέξτε "Αριθμός". Δεν υπάρχει το ιστολόγιο σας στα αποτελέσματα του Google; Αν το ιστολόγιό σας δεν εμφανίζεται στην αναζήτηση του Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης, ενεργοποιήστε την προβολή του μέσω της επιλογής "Ρυθμίσεις" --> "Απόρρητο" του διαχειριστικού περιβάλλοντος. Εκεί επιλέξτε "Θέλω τον ιστότοπό μου να τον βλέπουν όλοι, περιλαμβανομένων μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google και Bing) και αρχειοθετηρίων" «Ζωντανέψτε» τις δημοσιεύσεις σας ενσωματώνοντας video: Χρησιμοποιήστε το εικονίδιο (τελευταίο στην γραμμή εργαλείων της επεξεργασίας δημοσίευσης). Υποστηρίζονται πάνω από 20 γνωστοί δικτυακοί τόποι απόθεσης video (π.χ. Youtube, teachertube, Prezi, vod.sch.gr, vimeo κ.α.) Ενσωματώστε εύκολα παρουσιάσεις από το Slideshare.net: Από τη σελίδα της παρουσίασης στο slideshare πατήστε το εικονίδιο του wordpress και από το αναδυόμενο παράθυρο αντιγράψτε το κομμάτι κειμένου που αφορά το "WordPress.com hosted blogs". Στην συνέχεια επικολλήστε το μέσα στην δημοσίευση σας. Πιο αναλυτικά στο http://blogs.sch.gr/developers/archives/76 Συμβουλευτείτε τα ανανεωμένα αρχεία βοήθειας της υπηρεσίας “Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων και Ιστολογίων” (http://blogs.sch.gr/manuals/) και δείτε πως μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε και να αξιοποιήσετε το προσωπικό σας ιστολόγιο ή το ιστολόγιο του σχολείου σας αλλά και πως να συμμετάσχετε ενεργά σε μία εκπαιδευτική κοινότητα. Π.Σ.Δ. - Υπηρεσία Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων και Ιστολογίων Τελευταία Ενημέρωση (Πέμπτη, 31 Μάρτιος 2011 08:52) Δράσεις του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.Δείτε στα συνημμένα τις δράσεις του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. από την αρχή του σχολικού έτους μέχρι σήμερα. Νέος τηλεφωνικός κατάλογος υπηρεσίας ΙΡ Τηλεφωνίας Πανελλήνιου Σχολικού ΔικτύουΜε τον ανανεωμένο τηλεφωνικό τηλεφωνικό κατάλογο της υπηρεσίας ΙΡ Τηλεφωνίας Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, δίνεται δυνατότητα στους χρήστες για την αναζήτηση μονάδων που συμμετέχουν στην υπηρεσία με βάση το Νομό, το όνομα της μονάδας, το δεκαψήφιο τηλεφωνικό νούμερο ή και συνδυασμό κριτηρίων. Περισσότερα: http://voip.sch.gr Νέα Πιστοποιητικά ΠΣΔ, άμεση εγκατάσταση στο eschoolΠαρακαλούμε να εγκαταστήσετε άμεσα το νέο πιστοποιητικό της Αρχής Πιστοποίησης του ΠΣΔ, http://ca.sch.gr, επιλέγοντας το σύνδεσμο με τίτλο “Πιστοποιητικό Αρχής Πιστοποίησης” (μεγάλο πράσινο κουμπί). Λεπτομερείς οδηγίες για αυτό θα βρείτε στην τεκμηρίωση της εφαρμογής. Η εγκατάσταση του νέου πιστοποιητικού πρέπει να γίνει άμεσα καθώς μετά την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011 ο φυλλομετρητής σας δεν θα μπορεί να επαληθεύσει χωρίς το νέο πιστοποιητικό, την αυθεντικότητα των υπηρεσιών του ΠΣΔ που προστατεύονται με μηχανισμούς κρυπτογράφησης (SSL). Επίσης, άμεση πρέπει να είναι η εγκατάσταση του νέου πιστοποιητικού στον υπολογιστή του eschool μέσω του φυλλομετρητή Internet Explorer. Τελευταία Ενημέρωση (Πέμπτη, 17 Μάρτιος 2011 09:38) |
- Ubuntu στα σχολικά εργαστήρια
- 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική της Πληροφορικής»
- Ο Κεν Ρόμπινσον μιλά για το σχολείο που σκοτώνει τη δημιουργικότητα
- Όλο το γνωστό Σύμπαν σε ένα ταξίδι έξι λεπτών!
- Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
- Σύσταση και συγκρότηση Ομάδας Εργασίας Κεντρικού σημείου παροχής απομακρυσμένης πληροφόρησης και υποστήριξης προς τις ενδιαφερόμενες Σχολικές Μονάδες (Help Desk)
- Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής Διαδραστικών συστημάτων και συναφούς εξοπλισμού στην τάξη για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία» - Νομικός Έλεγχος και Πληρωμή Αναδόχου
- Υπουργείο Παιδείας: Δεν επιτρέπεται στα σχολεία να συνδέονται με παρόχους Διαδικτύου εκτός του ΠΣΔ
- Έγγραφή Καθηγητών Πληροφορικής
- Πρωτοβουλία Διοργάνωσης Εργαστηριακών Επιμορφωτικών Συναντήσεων – Σεμιναρίων στις Νέες Τεχνολογίες
- Εγχειρίδιο χρήσης Ubuntu για αρχάριους
- Εγχειρίδιο εγκατάστασης Microsoft Security Essentials
- Νέος οδηγός εγκατάστασης ubuntu LTSP 10.04
- Ανοιχτές Διαλέξεις Πληροφορικής από την ΕΠΥ - Παράρτημα Μακεδονίας - Θράκης
- Αλλαγή χαρακτηριστικού ασφαλείας των servers του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου