Επίσης δείτε...
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Είσοδος Πληροφορικών
Online Χρήστες
Έχουμε 7 επισκέπτες συνδεδεμένους
Στατιστικά
Μέλη : 33
Περιεχόμενο : 259
Σύνδεσμοι : 6
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 182814

Επιμορφωτικά Σεμινάρια Web 2.0 - Τάξη 2.0

ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ: Τελευταία Νέα / Ανακοινώσεις

Οδηγίες Διδακτέας Ύλης μαθημάτων Πληροφορικής Λυκείου - ΑΕΠΠ, 2011-12

Στα συνημμένα αρχεία περιλαμβάνονται οδηγίες για τη Διδακτέα ύλη μαθημάτων Πληροφορικής στο σχολικό έτος 2011 -12.

  • Τεχνολογία Επικοινωνιών - Τεχνολογικής κατεύθυνσης
  • Εφαρμογές Υπολογιστών, Β΄ 'η Γ΄ Λυκείου - επιλογής
  • Πολυμέσα - Δίκτυα, Γ΄ Λυκείου - επιλογής
  • Εφαρμογές Λογισμικού, Γ΄ Λυκείου - επιλογής

Επίσης, υπάρχει η Εξεταστέα - Διδακτέα ύλη του πανελλάδικά εξεταζόμενου μαθήματος ΑΕΠΠ για ημερήσια και εσπερινά Λύκεια.

Στην ύλη δεν παρατηρείται καμιά αλλαγή από την αντίστοιχη περυσινή -σχ. έτος 2010-11

Συνημμένα:
Download this file (202_odhgies_Plhr_Lyk_2011-12.pdf)Πληροφορική Λυκείου 2011-12[ ]229 Kb
Download this file (202_Ylh_AEPP_2011-12.pdf)ΑΕΠΠ 2011-12[ ]81 Kb
 

Διευκρινίσεις για τα μαθήματα Πληροφορικής του ΓΕΛ

• Τα μαθήματα του Κύκλου Πληροφορικής και Υπηρεσιών της Τεχνολογικής κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου («Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», «Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα», «Πολυμέσα-Δίκτυα», «Εφαρμογές Λογισμικού») είναι εργαστηριακά. Το ίδιο ισχύει και για τα μαθήματα «Εφαρμογές Πληροφορικής» και «Εφαρμογές Υπολογιστών». (Παρ. 3 της Γ2/4243/22-9-1999)
• Όσα Λύκεια χρησιμοποιούν το εργαστήριο Πληροφορικής συστεγαζόμενου ή γειτνιάζοντος Γυμνασίου, το οποίο διαθέτει επτά σταθμούς εργασίας, θα διαχωρίζουν το τμήμα σε δύο ομάδες κατά τη διδασκαλία των μαθημάτων, εφόσον ο αριθμός των μαθητών στο Τμήμα υπερβαίνει τους εικοσιένα (21). Η μία ομάδα θα διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής στο Εργαστήριο και ταυτόχρονα η άλλη ομάδα θα διδάσκεται οποιοδήποτε άλλο μάθημα του ωρολογίου προγράμματός της. Όταν ο αριθμός του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21) το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο (2) ομάδες.
Εάν το Λύκειο χρησιμοποιεί εργαστήριο Πληροφορικής που διαθέτει περισσότερους από επτά (7) σταθμούς εργασίας, τότε δεν διασπάται το τμήμα. Στην περίπτωση αυτή για τη διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής του Λυκείου ισχύει το εξής: «Σε τμήματα που έχουν μέχρι και εικοσιδύο (22) μαθητές αντιστοιχεί ένας (1) καθηγητής και σε τμήματα που οι μαθητές υπερβαίνουν τους εικοσιδύο (22) αντιστοιχούν δύο καθηγητές». (Παρ. 5,6 της Γ2/4243/22-9-1999)
 

Διδασκαλία του μαθήματος "Πληροφορική – Τεχνολογία" (Α,Β,Γ Γυμνασίου)

1) Το μάθημα «Πληροφορική – Τεχνολογία» που διδάσκεται στην Α΄ και Β΄ τάξη Γυμνασίου κατατάσσεται στη Β΄ ομάδα (και οι δύο κλάδοι).

Για τη διδασκαλία και των δύο κλαδών του μαθήματος «Πληροφορική – Τεχνολογία» Α΄ και Β΄ Γυμνασίου θα ισχύσουν τα εξής:

Συνημμένα:
Download this file (ya_plhroforikh_texnologia.doc)Απόφαση[ ]102 Kb

Περισσότερα...

 

Εμπλουτισμένα Ηλεκτρονικά Βιβλία Μαθητή

Δείτε δείγματα εμπλουτισμένων ηλεκτρονικών βιβλίων με επιπλέον δραστηριότητες, ασκήσεις, προσομοιώσεις κ.α., σε διάφορα μαθήματα:

Γεωλογία - Γεωγραφία (Α Γυμνασίου) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)

Πληροφορική (Α Γυμνασίου) - Δείγμα Εμπλουτισμού

Γεωλογία - Γεωγραφία (B Γυμνασίου) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)

Αρχαία Ελληνικά (μτφρ) Ομηρικά 'Επη Ιλιάδα (Β Γυμνασίου) - Δείγμα Εμπλουτισμού

Θρησκευτικά (Β Γυμνασίου) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)

Μαθηματικά - Βιβλίο Μαθητή –(Β’ Γυμνάσιο) (Εμπλουτισμένο)

Πληροφορική (Β Γυμνασίου) - Δείγμα Εμπλουτισμού

Φυσική (Β Γυμνασίου) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)

Χημεία (Β’ Γυμνασίου) - Δείγματα Εμπλουτισμού

Άλγεβρα και Στοιχεία Πιθανοτήτων (Α’ Γενικού Λυκείου) - Βιβλίο Μαθητή (εμπλουτισμένο - διορθωμένο)

Βιολογία (Α Λυκείου) - Δείγμα Εμπλουτισμού

Χημεία (Α Λυκείου) - Δείγμα Εμπλουτισμού

Θρησκευτικά (Α Λυκείου)- Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)

Περισσότερες Πληροφορίες στο Ψηφιακό Σχολείο:

http://digitalschool-admin.minedu.gov.gr/

Τελευταία Ενημέρωση (Σάββατο, 10 Σεπτέμβριος 2011 10:20)

 

Διαδικασία ορισμού Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων, ΕΠΑ.Λ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)

1. Διαδικασία ορισμού των Υπευθύνων Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.
Στην αρχή κάθε διδακτικού έτους, κατά τη συνεδρίαση για την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών του συλλόγου διδασκόντων, γίνεται η επιλογή του Υπευθύνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. του Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ ή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. στο οποίο υπάγεται το Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Ο σύλλογος διδασκόντων προτείνει έναν εκπαιδευτικό από αυτούς οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα Πληροφορικής (κατά προτεραιότητα κλάδου ΠΕ19 ή ΠΕ20), ως Υπεύθυνο για κάθε Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. του σχολείου.
Η πρόταση για τον Υπεύθυνο Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. διαβιβάζεται στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ο Διευθυντής με απόφασή του ορίζει τον Υπεύθυνο Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. για ένα διδακτικό έτος (αν ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. είναι αναπληρωτής, η θητεία του διαρκεί όσο ο χρόνος αναπλήρωσης).

Συνημμένα:
Download this file (ΕΠΙΛΟΓΗ_ΣΕΠΕΥ_2011-12_ΑΝΑΚ_ΟΡΘΟ2.doc)Ανακοινοποίηση στο ορθό[ ]85 Kb

Τελευταία Ενημέρωση (Τρίτη, 27 Σεπτέμβριος 2011 08:54)

Περισσότερα...

 

Οδηγίες για τη διδασκαλία Πληροφορικής

Οδηγίες για τη διδασκαλία Πληροφορικής των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2011-2012 Download this file


Καθορισμός και διαχείριση διδακτέας ύλης μαθημάτων Πληροφορικής των Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου

Τελευταία Ενημέρωση (Δευτέρα, 05 Σεπτέμβριος 2011 09:37)

 

Χρήση Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ), σε Ευρωπαϊκές Δημόσιες Διοικήσεις

Δείτε εδώ το ενημερωτικό φυλλάδιο των δράσεων του έργου OSEPA (Χρήση Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ), στις Ευρωπαϊκές Δημόσιες Διοικήσεις) στο οποίο δραστηριοποιούνται  φορείς του ευρύτερου ευρωπαϊκού δημοσίου με στόχο την ενημέρωση και προώθηση καλών πρακτικών όπως επίσης και πολιτικών για την υιοθέτηση ΕΛ/ΛΑΚ από φορείς του Δημοσίου.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Extremaduras, περιφέρειας της Ισπανίας με πληθυσμό που φτάνει το 1 εκατ.  Το 2002, με πολιτική απόφαση, όλοι Δημόσιοι οργανισμοί της περιφέρειας υιοθέτησαν ΕΛ/ΛΑΚ. Το αποτέλεσμα της ενέργειας αυτής είναι η εξοικονόμηση 1 δις ετησίως για την περιφέρεια.
 

Περιορισμοί στο μέγεθος του γραμματοκιβωτίου στον υπολογιστή σας - Έλεγχος και λύσεις

Συχνά, οι χρήστες της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαπιστώνουν αδυναμία παραλαβής μηνυμάτων, στο πρόγραμμα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Συγκεκριμένα, ενώ η αλληλογραφία τους λειτουργούσε χωρίς προβλήματα, ξαφνικά το πρόγραμμα αλληλογραφίας κατά τη διαδικασία λήψης δεν παραλαμβάνει νέα μηνύματα. Η διαδικασία λήψης τερματίζεται, είτε με κάποιο ακατανόητο μήνυμα σφάλματος, είτε χωρίς καμία ένδειξη.

Μια πολύ συνηθισμένη αιτία, είναι το όριο που υπάρχει στην περιοχή αποθήκευσης των μηνυμάτων, η οποία σε κάποια προγράμματα δεν μπορεί να  ξεπεράσει το όριο των 2GB. Εάν το όριο  αυτό ξεπεραστεί, δεν θα μπορείτε πλέον να λαμβάνετε αλληλογραφία. Το όριο αυτό, υφίσταται στο Outlook Express καθώς και στο Microsoft Outlook, και εξαρτάται από την έκδοση και τον τρόπο εγκατάστασής του. Σε νεώτερες εκδόσεις του Microsoft Outlook το όριο αυτό είναι αρκετά μεγαλύτερο. Το ίδιο πρόβλημα μπορείτε να συναντήσετε και με άλλα προγράμματα αλληλογραφίας.

Ενημερωθείτε για το πρόβλημα και διαβάστε τις οδηγίες αντιμετώπισής του.

 

Εγκατάσταση και Διαχείριση Σχολικών Εργαστηρίων με Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα

Ανακτήστε οδηγίες για

Workshop εγκατάστασης ΣΕΠΕΗΥ με Ubuntu - LTSP - sch-scripts

 

Προώθηση ΕΛ/ΛΑΚ στα Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής

Χρήση της διανομής Ubuntu και του σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας που παρέχει:

  • στα σχολικά εργαστήρια (ο εξυπηρετητής παρέχει υπηρεσίες αυθεντικοποίησης, αρχειοθέτησης, εκτύπωσης, απομακρυσμένου γραφικού περιβάλλοντος εργασίας)
  • στους μαθητικούς υπολογιστές (ως 2ο λειτουργικό σύστημα)
  • στα notebooks που διαθέτουν οι τάξεις (ως 2ο λειτουργικό σύστημα)

Αξιοποίηση του πεπαλαιωμένου εξοπλισμού που διαθέτουν τα σχολεία ως LTSP thin clients που συνδέονται δικτυακά σε Ubuntu εξυπηρετητή και αξιοποιούν τις υπολογιστικές του δυνατότητες και του σύγχρονου εξοπλισμού (πχ μαθητικοί υπολογιστές, notebooks κλπ) ως LTSP fat clients που χρησιμοποιούν ένα δίσκο που μοιράζει ο εξυπηρετητής Ubuntu (ίδιος για όλους τους fat clients) από τον οποίο φορτώνουν Λ/Σ και εφαρμογές (τοπική εκτέλεση). Με αυτόν τον τρόπο δεν απαιτείται διαχείριση των παραπάνω σταθμών, η διαχείριση λαμβάνει χώρα μόνο στον εξυπηρετητή
Αυτοματοποίηση της εγκατάστασης και της παραμετροποίησης του Ubuntu εξυπηρετητή και του LTSP περιβάλλοντος ώστε να είναι συμβατός με το περιβάλλον του ΣΕΠΕΗΥ (εφαρμογή schscripts)

Περιβάλλον Διαχείρισης τάξης (εφαρμογή sch-scripts)
Προώθηση updates, fixes μέσω του Αποθετηρίου Ανοιχτού Κώδικα
Μετατροπή πιστοποιημένου εκπαιδευτικού λογισμικού ώστε να εγκαθίστανται και να εκτελείται στο περιβάλλον του Ubuntu και παροχή του από το Αποθετήριο Πιστοποιημένου Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παροχή οδηγού εγκατάστασης και χρήσης του παραπάνω περιβάλλοντος
Υλοποίηση δράσεων ενημέρωσης των σχολείων και των εκπαιδευτικών για τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα της λύσης
Υποστήριξη των σχολείων που υιοθετούν τη λύση μέσω αιτημάτων στο σύστημα HelpDesk, οδηγών εγκατάστασης και χρήσης στον Ενημερωτικό Κόμβο, μέσω αιτημάτων για την εφαρμογή sch-scripts καθώς και συζητήσεων στο forum Το Στέκι των Εκπαιδευτικών

Ανακτήσατε την Αφίσα - Τρίπτυχο λύσης ΕΛ/ΛΑΚ Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.

 

 

Προώθηση ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση από τη δράση της Τεχνικής Στήριξης

Ανακτήστε την

Παρουσίαση λύσης ΕΛΛΑΚ της Τεχνικής Στήρικης
(Μάιος-Ιούνιος 2011
)

 

Προδιαγραφές Σχολικών Εργαστηρίων 2010

Στο παρόν έγγραφο θα βρείτε ενδεικτικές τεχνικές προδιαγραφές για την προμήθεια ενός ΣΕΠΕΗΥ. Μαζί με τις προδιαγραφές υπάρχει και μία εκτίμηση κόστους ώστε το σχολείο να γνωρίζει πόσο περίπου κοστίζει κάθε επιμέρους αντικείμενο του ΣΕΠΕΗΥ. Στην εκτίμηση του κόστους έχουν συνυπολογιστεί και τυχόν ακαδημαϊκές εκπτώσεις που δικαιούνται τα σχολεία.
Οι τεχνικές προδιαγραφές (χωρίς την ανάλυση κόστους) μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως οδηγός για την προμήθεια των αντίστοιχων αντικειμένων για το ΣΕΠΕΗΥ. Οι τεχνικές προδιαγραφές είναι ενδεικτικές και όχι υποχρεωτικές για τα σχολεία. Τα σχολεία μπορούν να τροποποιήσουν κάποιες από τις τεχνικές προδιαγραφές από προαιρετικές σε υποχρεωτικές. Σε περίπτωση που επιθυμούν περαιτέρω προσαρμογή των προδιαγραφών στις ανάγκες τους αυτό να γίνεται με τη συνδρομή του ΚΕΠΛΗΝΕΤ στο οποίο ανήκουν.
Επειδή στις τεχνικές προδιαγραφές απαγορεύεται βάσει σχετικών οδηγιών της Ε.Ε. (διάταξη του άρθρου 8 παρ. 6 της οδηγίας 93/36/ΕΟΚ και άρθρου 5 παρ. 7 της ίδιας οδηγίας καθώς και της οδηγίας 2004/18/ΕΚ άρθρου 23 παραγράφου 8) να αναφέρονται συγκεκριμένα χαρακτηριστικά επεξεργαστών (πχ FSB, GHz, κλπ), τόσο για το σταθμό εργασίας όσο και για τον εξυπηρετητή η αξιολόγηση των συστημάτων γίνεται με τη βοήθεια μετροπρογράμματος και συγκεκριμένα του BAPCo SYSMARK 2007.
Για αυτό το λόγο στο παρόν έγγραφο υπάρχει και ενδεικτικός πίνακας με τα αποτελέσματα μετρήσεων εξοπλισμού με διαφορετικά χαρακτηριστικά (μητρικές, επεξεργαστές μνήμες, σκληροί δίσκοι κλπ) σύμφωνα με το μετροπρόγραμμα BAPCoSYSMARK 2007.

Ανακτήστε από εδώ τις Προδιαγραφές Σχολικών Εργαστηρίων 2010

 

Παγκόσμια ημέρα δοκιμών της τεχνολογίας IPv6 - World IPv6 Day

Στις 8 Ιουνίου, ημέρα που ορίσθηκε διεθνώς ως World IPv6 Day, μια σειρά από γνωστές εταιρίες του Διαδικτύου, όπως η Google, Facebook, Yahoo!, Akamai και Limelight Networks θα προσφέρουν το ψηφιακό υλικό τους μέσω IPv6, στο πλαίσιο εικοσιτετράωρης δοκιμής νέων τεχνολογιών και πρωτοκόλλων.

Ο κύριος στόχος της προσπάθειας είναι να κινητοποιήσει τις εταιρίες που σχετίζονται με το Διαδίκτυο – όπως πάροχοι υπηρεσιών και περιεχομένου, κατασκευαστές εξοπλισμού, εταιρίες λογισμικού και λειτουργικών συστημάτων, κλπ. - να ετοιμαστούν για την έγκαιρη μετάβασή τους στην τεχνολογία IPv6.

Τα μέλη της Ελληνικής Ομάδας Δράσης IPv6 θα συμμετέχουν στην παγκόσμια δοκιμή (World IPv6 Day) και ήδη δραστηριοποιούνται ενεργά για την πλήρη μετάβαση στο IPv6, για το σύνολο των υποδομών και των υπηρεσιών τους.
Κατά τη διάρκειά της θα συγκεντρωθούν σημαντικά δεδομένα, που θα διευκολύνουν τη μετάβαση των εταιριών στο πρωτόκολλο IPv6, προς όφελος των τελικών χρηστών. Με την πλήρη εξάντληση των διευθύνσεων IPv4 στους επόμενους μήνες, όλες οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο θα πρέπει σταδιακά να μεταβούν στο πρωτόκολλο IPv6. Η ημέρα δοκιμών World IPv6 Day είναι εξαιρετικά σημαντική για την ομαλή εξέλιξη του Διαδικτύου, καθώς αποτελεί σημαντικό βήμα για την έγκαιρη και επιτυχή μετάβαση στο πρωτόκολλο IPv6 για τις κυριότερες εταιρίες του Διαδικτύου, διασφαλίζοντας χαμηλό κόστος και υψηλή ποιότητα υπηρεσιών προς τους τελικούς χρήστες.

Περισσότερα...

 

Ανακοίνωση (3η) περιόδου επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Β' Επιπέδου - Σημαντικές ημερομηνίες

Σε συνέχεια της προηγούμενης σχετικής ανακοίνωσης γίνεται γνωστό ότι η επόμενη (3η) περίοδος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, προβλέπεται να διεξαχθεί στο διάστημα Σεπτεμβρίου 2011 – Μαρτίου 2012.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό ενεργειών της Πράξης για την 3η περίοδο επιμόρφωσης,  προβλέπονται τα παρακάτω έως την έναρξη των μαθημάτων στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ):

Τελευταία Ενημέρωση (Δευτέρα, 30 Μάιος 2011 09:21)

Περισσότερα...

 

Δημιουργήστε ένα διαδικτυακό περιοδικό στην τάξη σας! Δώστε την ευκαιρία στους μαθητές σας να γίνουν τα μέλη σε μία δημιουργική δημοσιογραφική ομάδα!

altΗ εφαρμογή των περιοδικών eTwinning δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς που έχουν λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και που έχουν ξεκινήσει συνεργασίες με άλλες eTwinning ομάδες του εξωτερικού, να δημιουργήσουν περιοδικά και να προβάλλουν τις συνεργασίες τους.

 

Το λογισμικό αυτό είναι ένα δωρεάν, εύκολο και ευχάριστο εργαλείο δημοσίευσης, που προσφέρει στους καθηγητές και τους μαθητές μία ευκαιρία να εργαστούν ως εκδότες στην τάξη και να δημοσιεύσουν το δικό τους περιοδικό στο διαδίκτυο. Ο καθηγητής είναι ο αρχισυντάκτης ενώ οι μαθητές είναι δημοσιογράφοι. Το διαδικτυακό περιοδικό μπορεί να είναι ένα μεμονωμένο έργο, ή να εκδίδεται καθ’όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Μπορεί να εστιάσει σε ένα θέμα ή μπορεί τα θέματα να αλλάζουν για κάθε τεύχος του περιοδικού.

Εμπνευστείτε από το πακέτο eTwinning έργου: Ηλεκτρονική έκδοση (E-journal) – Μια γέφυρα για την εκμάθηση ξένων γλωσσών !

Τελευταία Ενημέρωση (Παρασκευή, 27 Μάιος 2011 11:32)

Περισσότερα...

 

Φιλοξενία Ονομάτων Χώρου (domains) και ιστοσελίδων στο Π.Σ.Δ

altΣας ενημερώνουμε για τις νέες δυνατότητες της υπηρεσίας Φιλοξενίας Ιστοσελίδων του Π.Σ.Δ., με την οποία μπορείτε δημιουργήσετε και να συντηρήσετε εύκολα την ιστοσελίδα σας στο Διαδίκτυο.

Για τα Σχολεία, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης

Κάθε σχολείο που συνδέεται στο ΠΣΔ αποκτά μοναδικό διαδικτυακό όνομα (Domain Name - DNS) στην περιοχή (domain) sch.gr. Σε κάθε επιπλέον λογαριασμό που ζητήσει η μονάδα αποδίδεται ένας ανεξάρτητος δικτυακός τόπος με διεύθυνση της μορφής /ΑΒΓ, όπου η ονομασία ΑΒΓ επιλέγεται από τη μονάδα. Έτσι, για τα σχολεία υπάρχουν διευθύνσεις όπως:

Περισσότερα...

 

Εντός του Σεπτεμβρίου 2011, θα ξεκινήσει η επόμενη – τρίτη - περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου

Τα προγράμματα που αφορούν στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη, είναι εξάμηνης διάρκειας (δυο τρίωρα την εβδομάδα) και διεξάγονται σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης, σε όλους τους νομούς της χώρας. Μέχρι τώρα, σε προηγούμενες επιμορφωτικές περιόδους, έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 11.000 εκπαιδευτικοί.

Στο περιεχόμενο της επιμόρφωσης ΤΠΕ Β' επιπέδου περιλαμβάνονται οι βασικές αρχές αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη με έμφαση στο σχεδιασμό και εφαρμογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων με χρήση ΤΠΕ στην τάξη, η παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου και των περιβαλλόντων γενικής χρήσης και διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου (πχ. LMS, πλατφόρμες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης), η αποδοτική χρήση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και σύγχρονων εργαλείων και υπηρεσιών web 2.0 (πχ. blogs, wikis, podcasts, social networks), καθώς και η εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στην τάξη.

Αξίζει να σημειωθεί, ως καινοτομικό και ουσιαστικό στοιχείο της επιμόρφωσης, ότι τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή, φτάνουν πολύ γρήγορα και με μαζικό τρόπο στους μαθητές, καθώς όλοι οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί, μετά την παρακολούθηση των μισών περίπου ωρών του προγράμματος, υλοποιούν κάθε εβδομάδα, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με χρήση ΤΠΕ στην τάξη με τους μαθητές τους («εφαρμογή στην τάξη», αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος), στη βάση σεναρίων που θα προετοιμάζουν σε ειδικές υποστηρικτικές συναντήσεις, με «μέντορα» τον επιμορφωτή τους.

Στα προγράμματα επιμόρφωσης Β' επιπέδου της περιόδου αυτής μπορούν να συμμετάσχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί καθώς και αναπληρωτές των κλάδων ΠΕ02 (φιλόλογοι), ΠΕ03 (Μαθηματικοί), ΠΕ04 (Φυσικές Επιστήμες), ΠΕ70 (Δάσκαλοι) και ΠΕ60 (Νηπιαγωγοί), με την προϋπόθεση ότι έχουν πιστοποιηθεί στις βασικές δεξιότητες ΤΠΕ (Α' επίπεδο).

Περισσότερα...

 

Υλικό Πιστοποίησης Α Επιπέδου

Επιμορφωτικό υλικό του προγράμματος σπουδών των έργων «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» και «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε βασικές δεξιότητες των ΤΠΕ στην εκπαίδευση».

 

Οδηγός Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών για την Πιστοποίηση στις Βασικές Δεξιότητες ΤΠΕ (Α' Επιπέδου)

Ανακτήστε τον Οδηγό Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών για την Πιστοποίηση στις Βασικές Δεξιότητες ΤΠΕ (Α' Επιπέδου) περιόδου Μαίου-Ιουλίου 2011 από εδώ

 

Έναρξη προγραμμάτων πιστοποίησης εκπαιδευτικών στις βασικές δεξιότητες ΤΠΕ (Α’ Επίπεδο) για τη συμμετοχή στην επιμόρφωση Β’ Επιπέδου

Σε συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης της 14/4/2011, γίνεται γνωστό στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς ότι από σήμερα 6/5/2011, μπορούν με χρήση των κωδικών τους να βλέπουν τα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης και να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής ηλεκτρονικά στη διεύθυνση:

(Επιλογή: «Διαχείριση Αιτήσεων Πιστοποίησης» -> «Νέα Αίτηση»)

Τα προγράμματα πιστοποίησης θα ανακοινώνονται σταδιακά σύμφωνα με τη ζήτηση εκ μέρους των εκπαιδευτικών αλλά και τη διαθεσιμότητα ανά περιοχή των Κέντρων Πιστοποίησης.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, τα προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπέδου υλοποιούνται, ώστε να διευκολυνθεί η συμμετοχή του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β' επιπέδου, για την οποία η εν λόγω πιστοποίηση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση. Στην επιμόρφωση Β΄ επιπέδου μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05/06/07, ΠΕ19/20, ΠΕ60, ΠΕ70, καθώς και εκπαιδευτικοί «συναφών» κλάδων, δηλαδή εκπαιδευτικοί που έχουν τη δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων των παραπάνω κλάδων ως πρώτη ή δεύτερη ανάθεση.

Στα προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπέδου, που θα υλοποιηθούν στο διάστημα Μαΐου – Ιουλίου 2011 στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠΙΣ), μπορούν να συμμετάσχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και εν ενεργεία αναπληρωτές της δημόσιας εκπαίδευσης, των κλάδων της επιμόρφωσης Β' επιπέδου, εκτός των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ19/20 για τους οποίους η πιστοποίηση Α' επιπέδου δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση αυτή. Οι αναπληρωτές και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να προσκομίσουν σχετική βεβαίωση από την οικεία διεύθυνση εκπαίδευσης, προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης στα προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπέδου (δείτε εδώ).

Περισσότερα...

 

9η Ανακοίνωση

Ξεκινά η Δ' Φάση επιμορφώσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης  την επόμενη εβδομάδα: 10/05/2011.

Ενημερωθείτε για καινούργια τμήματα από το σύνδεσμο: Τμήματα Επιμορφούμενων Α/θμιας Εκπ/σης

Τελευταία Ενημέρωση (Παρασκευή, 06 Μάιος 2011 12:36)

 

Πρωτοβουλία Διοργάνωσης Εργαστηριακών Επιμορφωτικών Συναντήσεων – Σεμιναρίων στις Νέες Τεχνολογίες

Νέα εργαστηριακά τμήματα θα δημιουργηθούν ξανά μετά τις γιορτές του Πάσχα.!

 

Ιδέες – προτάσεις για τη διαχείριση του ιστολογίου σας στο blogs.sch.gr

Έχετε ιστολόγιο σε άλλο δικτυακό τόπο και θέλετε να χρησιμοποιήσετε το blogs.sch.gr; Μεταφορτώστε το στο http://blogs.sch.gr από το διαχειριστικό περιβάλλον μέσω της επιλογής 'Εργαλεία' --> Εισαγωγή' του διαχειριστικού περιβάλλοντος.

Αποκτήστε τον έλεγχο στα σχόλια του ιστολογίου σας: Δείτε τις βασικές ρυθμίσεις που πρέπει να κάνετε στο http://blogs.sch.gr/developers/archives/72

Θέστε πιο σύντομο url για τις δημοσιεύσεις σας: Από την διαχείριση επιλέξτε "Ρυθμίσεις" -->"Μόνιμοι Σύνδεσμοι" και επιλέξτε "Αριθμός".

Δεν υπάρχει το ιστολόγιο σας στα αποτελέσματα του Google; Αν το ιστολόγιό σας δεν εμφανίζεται στην αναζήτηση του Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης, ενεργοποιήστε την προβολή του μέσω της επιλογής "Ρυθμίσεις" --> "Απόρρητο" του διαχειριστικού περιβάλλοντος. Εκεί επιλέξτε "Θέλω τον ιστότοπό μου να τον βλέπουν όλοι, περιλαμβανομένων μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google και Bing) και αρχειοθετηρίων"

«Ζωντανέψτε» τις δημοσιεύσεις σας ενσωματώνοντας video: Χρησιμοποιήστε το εικονίδιο (τελευταίο στην γραμμή εργαλείων της επεξεργασίας δημοσίευσης). Υποστηρίζονται πάνω από 20 γνωστοί δικτυακοί τόποι απόθεσης video (π.χ. Youtube, teachertube, Prezi, vod.sch.gr, vimeo κ.α.)

Ενσωματώστε εύκολα παρουσιάσεις από το Slideshare.net: Από τη σελίδα της παρουσίασης στο slideshare πατήστε το εικονίδιο του wordpress και από το αναδυόμενο παράθυρο αντιγράψτε το κομμάτι κειμένου που αφορά το "WordPress.com hosted blogs". Στην συνέχεια επικολλήστε το μέσα στην δημοσίευση σας. Πιο αναλυτικά στο http://blogs.sch.gr/developers/archives/76

Συμβουλευτείτε τα ανανεωμένα αρχεία βοήθειας της υπηρεσίας “Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων και Ιστολογίων (http://blogs.sch.gr/manuals/) και δείτε πως μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε και να αξιοποιήσετε το προσωπικό σας ιστολόγιο ή το ιστολόγιο του σχολείου σας αλλά και πως να συμμετάσχετε ενεργά σε μία εκπαιδευτική κοινότητα.

Ενημερωτικό

Π.Σ.Δ. - Υπηρεσία Εκπαιδευτικών Κοινοτήτων και Ιστολογίων

Τελευταία Ενημέρωση (Πέμπτη, 31 Μάρτιος 2011 08:52)

 

Δράσεις του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.

Δείτε στα συνημμένα τις δράσεις του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. από την αρχή του σχολικού έτους μέχρι σήμερα.

 

Νέος τηλεφωνικός κατάλογος υπηρεσίας ΙΡ Τηλεφωνίας Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου

Με τον ανανεωμένο τηλεφωνικό τηλεφωνικό κατάλογο της υπηρεσίας ΙΡ Τηλεφωνίας Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, δίνεται δυνατότητα στους χρήστες για την αναζήτηση μονάδων που συμμετέχουν στην υπηρεσία με βάση το Νομό, το όνομα της μονάδας, το δεκαψήφιο τηλεφωνικό νούμερο ή και συνδυασμό κριτηρίων.

Περισσότερα: http://voip.sch.gr

 

Νέα Πιστοποιητικά ΠΣΔ, άμεση εγκατάσταση στο eschool

Παρακαλούμε να εγκαταστήσετε άμεσα το νέο πιστοποιητικό της Αρχής Πιστοποίησης του ΠΣΔ, http://ca.sch.gr, επιλέγοντας το σύνδεσμο με τίτλο “Πιστοποιητικό Αρχής Πιστοποίησης” (μεγάλο πράσινο κουμπί). Λεπτομερείς οδηγίες για αυτό θα βρείτε στην τεκμηρίωση της εφαρμογής.

Η εγκατάσταση του νέου πιστοποιητικού πρέπει να γίνει άμεσα καθώς μετά την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011 ο φυλλομετρητής σας δεν θα μπορεί να επαληθεύσει χωρίς το νέο πιστοποιητικό, την αυθεντικότητα των υπηρεσιών του ΠΣΔ που προστατεύονται με μηχανισμούς κρυπτογράφησης (SSL). Επίσης, άμεση πρέπει να είναι η εγκατάσταση του νέου πιστοποιητικού στον υπολογιστή του eschool μέσω του φυλλομετρητή Internet Explorer.

Τελευταία Ενημέρωση (Πέμπτη, 17 Μάρτιος 2011 09:38)

 
Περισσότερα Άρθρα...