Επίσης δείτε...
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Είσοδος Πληροφορικών
Online Χρήστες
Έχουμε 3 επισκέπτες συνδεδεμένους
Στατιστικά
Μέλη : 33
Περιεχόμενο : 259
Σύνδεσμοι : 6
Εμφανίσεις Περιεχομένου : 169798

Επιμορφωτικά Σεμινάρια Web 2.0 - Τάξη 2.0

Διοργάνωση ημερίδας με θέμα "Ενδοσχολική Βία: Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας στις σχολικές μονάδες Β/θμιας Εκπ/σης της Π.Ε. Καστοριάς" - Ζωντανή Μετάδοση

H Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Δήμο Ορεστίδος, διοργανώνει την Τετάρτη 3 Απριλίου 2013 και ώρα 19:30, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης του Δήμου Ορεστίδος, ανοικτή ενημερωτική ημερίδα με θέμα «Ενδοσχολική Βία: Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας στις σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Π.Ε. Καστοριάς».

Η ημερίδα θα μεταδοθεί ζωντανά με τη βοήθεια του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Καστοριάς μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (http://iptv.sch.gr/live)

- Τίτλος μετάδοσης: Ενδοσχολική Βία - Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας στις σχολικές μονάδες Β/θμιας Εκπ/σης της Π.Ε. Καστοριάς

- Ημερομηνία: Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

- Ώρα Έναρξης: 19:30

- Ώρα Λήξης Μετάδοσης: 21:30

- Περιγραφή: Το σχολείο μου,

  • για τον μαθητή είναι ο χώρος στον οποίο εξελίσσεται η διαδικασία μάθησης
  • για τους εκπαιδευτικούς είναι ο χώρος «δουλειάς»
  • για τους γονείς είναι ο χώρος στον οποίο εμπιστεύονται τα παιδιά τους και τη μόρφωσή τους

Το σχολείο μου, ένας χώρος οικείος μεν αλλά πόσο καλά Το Γνωρίζουμε;

Η ανάγκη για καλύτερη γνώση του «σχολείου μου (μας)» μας οδήγησε στη διενέργεια μιας μικρής έρευνας στα σχολεία της περιοχής αρμοδιότητάς μας, με την οποία επιχειρούμε, με εργαλείο τα 1129 ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν ηλεκτρονικά, εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος από μαθητές των σχολικών μονάδων της Π.Ε. Καστοριάς να παρακινήσουμε τους μαθητές μας

  • να Ακούσουν,
  • να Δουν,
  • να Μιλήσουν,
  • να Δράσουν για το Σχολείο τους.
:
Download this file (programma.doc)Πρόγραμμα Ημερίδας [ ] 472 Kb
Download this file (prosklisi.doc)Πρόσκληση [ ] 468 Kb